×

Ce sa mananci si ce sa nu mananci pentru a-ti creste sansele de a ramane insarcinata

11 Jun 2015 10:00 | Mental Coaching | 1190 Vizualizari
Ce sa mananci si ce sa nu mananci pentru a-ti creste sansele de a ramane insarcinata

In pregatirea ta de a deveni mamica, sa adopti un stil alimentar curat este poate una dintre cele mai importante schimbari pe care le poti face pentru a-ti spori fertilitatea si a-ti mari sansele de a ramane insarcinata. O multime de studii au demonstrat ca anumite schimbari specifice in stilul alimentar pot creste sansele de a avea o ovulatie sanatoasa, pot preveni avorturile recurente si pot sustine o sarcina sanatoasa.

Astfel, nutritia joaca un rol foarte important atunci cand vine vorba de a avea un corp si un sistem reproducator sanatoase. Alimentatia este unul dintre factorii care influenteaza hormonii, la fel cum tot in alimente se afla si antioxidantii care protejeaza ovulul si sperma impotriva radicalilor liberi. Asa cum anumiti nutrienti din alimente pot fi benefici pentru fertilitate, tot asa exista si anumite alimente si chimicale adaugate in acestea care pot fi daunatoare pentru fertilitatea si sanatatea ta.

Iata ce sa mananci si ce sa nu mananci pentru a-ti creste sansele de a ramane insarcinata:

Ce sa mananci...

  1. MANANCA FRUCTE SI LEGUME bogate in antioxidanti si nutrienti importanti pentru fertilitate precum acidul folic, vitamina C, fibre.
  2. Ia MULTIVITAMINE prenatale. Unul dintre studiile realizate la Facultatea de Medicina a Universitatii Harvard a demonstrat ca multivitaminele cresc sansele aparitiei sarcinii.
  3. Alege o ALIMENTATIE ORGANICA. Daca nu urmezi o dieta vegetariana, incearca sa investesti in produse ecologice precum carnea, ouale si produsele lactate. Aceste produse, crescute conventional, contin hormoni si inregistreaza cea mai mare concentratie de pesticide. Apoi alege fructele si legumele din agricultura ecologica.
  4. Nu uita de GRASIMI. Acizii grasi Omega-3 sunt foarte importanti pentru productia de hormoni si pentru buna dezvoltate a creierului bebelusilor. Consuma peste de apa rece (dar ai grija sa nu contina mercur sau alte metale grele), Omega-3 DHA din ulei de alge, nuci crude si ulei de canepa sau in.
  5. Consuma FIBRE. Fibrele ajuta organismul sa elibereze excesul de hormoni. Asa ca, asigura-te ca mananci in fiecare zi alimente bogate in fibre.

Tot ceea ce tu mananci, bebelusul mananca la randul sau

Ce sa nu mananci...

  1. Evita produsele procesate din soia precem pudra proteica, substituent pentru carne sau laptele de soia. Si asta pentru ca soia are capacitatea de a imita estrogenul din corp.
  2. Nu mai mult de 2 cani de cafea pe zi. Studiile au demonstrat ca un consum mai mare de 2 cani de cafea pe zi sau 200 mg de cafeina pot dubla riscul avortului.
  3. Spune NU alimentelor MODIFICATE GENETIC! Studiile au demonstrat ca porumbul si soia modificate genetic au un impact negativ asupra sanatatii sistemului reproducator. Porumbul modificat genetic poate fi regasit in majoritatea produselor procesate.
  4. Evita ZAHARUL PROCESAT si RAFINAT, care pot afecta echilibrul hormonal. Poti alege in schimb stevia sau alti indulcitori naturali din fructe.
  5. Evita alimentele ambalate in sticle sau pungi de PLASTIC. Plasticul subtire, precum acela in care este imbuteliata apa, pot elimina in apa si alimente substante care imita hormonii.

Nu uita!

  • Asigura-te ca iei 800 mg de acid folic inainte de a ramane insarcinata pentru ca bebelusul sa isi dezvolte o coloana vertebrala sanatoasa.
  • Alimentatia poate avea un impact important asupra sanatatii sarcinii si bebelusului. Hraneste-te sanatos, curat!
  • Retine! Tot ceea ce tu mananci, bebelusul mananca la randul sau. Alege alimente naturale, neprocesate si cat mai hranitoare.

De asemenea, iti recomandam un ceai de plante pentru fertilitate, ce contine ingrediente 100% naturale, demonstrate stiintific si clinic ca:

  • pot creste fertilitatea la femei pentru perioadele de dinainte si de dupa ovulatie;
  • exercita un impact pozitiv asupra functiilor sexuale;
  • stabilizeaza si regleaza activitatea hormonala;
  • stabilizeaza ciclul menstrual.

Afla mai multe despre CEAIUL DE PLANTE - FERTILITATE de la Baby&Mama Med

Amestecurile de plante, in special sub forma de infuzii de apa, pot fi o modalitate eficienta, sigura si 100% naturala pentru a rezolva afectiuni cu care se confrunta multe femei.   

Citeste si: Plantele – suportul natural pentru actualele si viitoarele mamici

***

Rangali, be naturally beautiful!

Ti-a placut articolul nostru? Urmareste-ne si pe FACEBOOK si PINTEREST pentru si mai multe sfaturi pentru o viata frumoasa si sanatoasa! Be naturally beautiful!

Imagine cover via The Bump

Daca ti-a placut ce ai citit, distribuie si prietenilor!

Vrei sa fii la curent cu tot ce inseamna viata frumoasa si linistita?
Vrei sa cresti un copil puternic, intr-o familie sanatoasa?
Aboneaza-te la newsletter si vei fi informat!

Despre mine

Claudia Nicolae

Inainte de a fi mental coach, sunt mama si sotie de sportivi de performanta, pasionata de sport (fost sportiv de performanta), pasionata de dans si viata frumoasa si linistita. citeste mai mult

Suplimente sanatoase Consultanta Mental Coaching

S-ar putea sa iti placa si